Nedělitelná mezera za předložkou (na konci řádku): Spojte předložku se slovem, postavte se kurzorem do spoje, klikněte na ikonku "Mapa znaků" -> klikněte na zelený čtvereček.
Měkký enter (aby se enterem nevytvořil nový odstavec, ale jen se odřádkovalo): Stiskněte "Shift+Enter".
Zarovnání textu vpravo nebo na střed Bude fungovat pouze,pokud nejdříve přidělíte textu formát "normal", protože ostatní formáty má web nastaveny na "zarovnání do bloku", tj. do obou okrajů stránky.
Obrázky (rámeček a odsazení): - Lze jakkoliv, ale "stegerova" jednotný styl dáte tak, že v editaci obrázku napíšete do pole "Třída (CSS)" napíšete slovo ramecek. - Pokud zarovnáváte obrázek vpravo, stůjte kursorem na začátku řádku, k němuž zarovnáváte. - Každý obrázek musí mít svůj popisek. Je to důležitý SEO prvek.
Odkazy: Každý odkaz musí mít svůj popisek. Je to důležitý SEO prvek.
Tabulky: Při tvorbě tabulky můžete i v případě, že jste ji omylem nevytvořili se záhlavím (tj. volba), udělat s prvního řádku tabulky styl alias "záhlaví" tak, že editujete každé buňce prvního řádku do pole "Třída CSS" slovo nadpis .
Důležité!!
Nikdy nezapomínejte vyplnit názvy pro všechny jazyky! Jinak se bude aplikace bouřit, že neví, z čeho má vytvořit SEO URL položky.
Hotový text nezapomínejte navázat na položku menu položky (stoupnete na položku v Sekce menu, tj. vlevo, aby zmodrala).
Dobré rady
Při editaci textu si naentrujte pár prázdných řádků do rezervy (enter si sebou vždy nosí styl textu z předchozího řádku) .Vyhnete se tomu, že např. po napsání nadpisu budete muset další řádek měnit na odstavec. Máte-li další řádky již vytvořeny, stačí pak místo odentrování do nich vstoupit šipkou nebo myší.
Když můžete, vyhněte se zvětšování písma a změny jeho názvu. Dochází k degradaci vzhledu celkové typografie webu a napříč prohlížeči velikost písma nebývá vždy kompatibilní.
Nepodtrhávejte slova. Lidé si pak myslí, že jde o odkaz a snaží se na slova kliknout.
Vždy dbejte na to aby každý text měl nějaký formát - viz výběr z rozevíracího seznamu.
Slova, podle nichž chcete, aby vás zákazníci našli ve vyhledávačích (klíčová slova) uvádějte v názvech a popiscích odkazů a v popiscích obrázků. Dále v nadpisech a v textu je uvádějte tučně. Je to důležité pro vyhledávače.